Home > Autoturisme > NOUL EXPLORER > Caracteristici > Experienta la volan

Conceput pentru excelenta

Instaleaza-te comod in cabina noului Ford Explorer si inconjoara-te de o serie de tehnologii de ultima generatie. Adapteaza performanta la drumuri urbane, trasee montane si tot ce se afla intre acestea cu ajutorul sistemului avansat de management al terenului. Iar in deplasarile lungi, relaxeaza-te prin activarea tempomatului adaptiv, cu functie de oprire-pornire. Poti selecta prioritatea energiei dintre motorul electric, cel pe benzina sau unei combinatii a celor doua. Toate aceste sisteme lucreaza impreuna unitar, facandu-ti experienta si mai buna, de fiecare data cand conduci.

Imblanzeste fiecare teren

Strazile netede ale orasului sau terenul pietros, denivelat: oriunde ai conduce, noul sistem de management al terenului al Ford Explorer este conceput pentru a mari controlul la maximum. Alege dintre cele sapte moduri de condus disponibile, ce regleaza fin performanta vehiculului, pentru a se potrivi perfect conditiilor de deplasare. Sistemul modifica sensibilitatea acceleratiei, a directiei si a suspensiilor, lucrand in acelasi timp cu sistemele de tractiune, stabilitate si control la coborarea in panta, pentru a oferi un control optim, la orice setare. Selecteaza unul dintre modurile: „Normal”, „Pista”, „Zapada mare/Nisip”, „Alunecos”, „Sport”, „Remorcare”, sau pentru eficienta maxima, modul Eco. Informatiile cheie sunt afisate prin consola digitala de 12,3” a Explorer-ului, care schimba temele unice de culoare, in functie de modul de deplasare ales.

Incredere, chiar si in conditii schimbatoare

Sistemul actualizat de tractiune integrala inteligenta poate stabili cata aderenta, cat echilibru in viraje si ce capacitate de reactie sunt necesare in conditii de drum ud, uscat sau inghetat si pe teren denivelat. Tehnologia trimite energie la rotile din fata, pentru a optimiza eficienta atunci cand tractiunea integrala nu este necesara. Apoi poate trimite mai multa putere rotilor din spate, daca detecteaza conditii adverse. Aceasta caracteristica livreaza o combinatie intre o manevrabilitate exceptionala si eficienta mult imbunatatita. Explorer vine echipat cu noua caracteristica de tractiune spate pentru maximizarea performantelor. Atunci cand tractiunea integrala nu este necesara, vehiculul poate fi condus cu tractiune spate.

Ford Explorer PHEV prim plan logo

Un plus de control la pornirea din rampa

Sistemul de asistenta la pornirea din rampa impiedica temporar alunecarea in spate sau in fata atunci cand pornesti din rampa. Sistemul functioneaza prin mentinerea presiunii la nivelul sistemului de franare pentru un interval suplimentar de 2-3 secunde, oferindu-ti mai mult timp si control atunci cand muti piciorul de pe pedala de frana pe cea de acceleratie. Acest sistem este, de asemenea, util cand opresti si pornesti autovehiculul pe suprafete alunecoase.

Ford Explorer condus pe un drum de munte, vedere panoramică
Ford Explorer prim plan faruri față

Te ajuta sa vezi, fara a-i orbi pe ceilalti soferi

O functie utila pentru deplasarile pe timp de noapte, faza lunga automata, comuta temporar la faza scurta atunci cand detecteaza trafic din sens opus sau un alt autovehicul in fata, pentru a nu-i orbi pe ceilalti soferi. Apoi, sistemul revine automat la faza lunga, asigurandu-ti vizibilitate maxima.

O pereche de ochi in plus

Sistemul de asistenta pentru unghiul mort utilizeaza senzori laterali pentru a cauta vehicule care pot fi ascunse in unghiul mort. Daca este detectat un alt vehicul, sistemul te va alerta prin lumini discrete de avertizare incorporate in ambele oglinzi laterale. Alerta de trafic incrucisat functioneaza in tandem cu asistenta pentru unghiul mort pentru a mari gradul de atentie atunci cand iesi dintr-un spatiu si ai vizibilitate limitata. Sistemul poate detecta vehiculele care se apropie din lateral, emite un avertisment si chiar actioneaza franele, daca nu reactionezi la timp.

Ford Explorer condus pe un drum de munte

Te ajuta sa ramai pe banda

Sistemul de mentinere a benzii de rulare utilizeaza o camera orientata in fata, pentru a detecta daca ai iesit in mod accidental de pe banda ta de mers. Sistemul de asistenta la mentinerea benzii asigura asistenta prin cuplul de directie, pentru a te ajuta sa revii pe banda corecta. Daca roata ta atinge linia sau marginea drumului, sistemul de avertizare la parasirea benzii te avertizeaza apoi printr-o vibratie a volanului si prin afisarea unui avertisment vizual. Tehnologia se dezactiveaza automat la viteze de sub 64 km/h sau poate fi oprita manual.

Top