CUM PUTEM AJUTA?

Home > Service > Informatii utile > Intrebari frecvente > Kuga Plug-in Hybrid
FAQs page

Intrebari frecvente Kuga Plug-In Hybrid

  • Da. Cand este complet Incarcat, autonomia electrica totala este de pana la 64 km (WLTP global), mai mult decat suficient pentru media zilnica petrecuta la volan de majoritatea oamenilor (distanta medie zilnica de condus In Europa este de 45 km), iar in cazul in care conduci in conditii urbane de trafic, autonomia creste pana la 88 km. Dupa ce se descarca bateria, Kuga Plug-In Hybrid va incepe automat sa utilizeze motorul pe benzina si va trece la modul de incarcare a bateriei. Acesta utilizeaza franarea regenerativa si energia de la motor pentru a reincarca bateria.

  • Da, poti. Poti alege dintre 4 moduri de vehicul electric pentru Kuga Plug-In Hybrid:

    EV Auto (VE Auto) – Sistemul inteligent decide cand sa utilizeze bateria pentru maximizarea eficientei.

    EV Now (VE Acum) – Acesta este modul exclusiv electric. Kuga Plug-In Hybrid va utiliza energie electrica pana la epuizarea bateriei.

    EV Later (VE Mai Tarziu) – Kuga Plug-In Hybrid va utiliza numai motorul, economisind energia bateriei pentru mai tarziu.

    EV Charge (VE Incarcare) – Bateria se va reincarca prin utilizarea sistemului de franare regenerativa si cu ajutorul energiei motorului cu combustie.

  • Cand bateria este complet incarcata, iar rezervorul de 45 de litri plin, Kuga Plug-In Hybrid are o autonomie totala de 756 km (ciclu de condus WLTP).  

  • Kuga Plug-In Hybrid beneficiaza de 3 sisteme diferite de reIncarcare a bateriei:

    1. Franarea regenerativa – Tehnologie inteligenta care capteaza energia pierduta de obicei la franare si o utilizeaza pentru a reincarca bateria.

    2. Utilizarea motorului – Alaturi de condusul vehiculului, motorul poate trimite energie bateriei de inalta tensiune.

    3. Surse externe de alimentare – Kuga Plug-In Hybrid poate fi conectat pentru reincarcare la o priza standard de uz casnic, la Ford Wallbox sau la o statie publica de incarcare in timp ce nu il utilizezi. 

  • Vehiculele Mild Hybrid (EcoBlue Hybrid) reprezinta primul nivel de electrificare. Au cea mai mica baterie si nu se pot deplasa numai cu energie electrica. Bateria furnizeaza motorului mai multa energie, precum si mai multa eficienta in general.

    Un vehicul Full Hybrid are bateria mai mare si se poate deplasa pe distante scurte numai cu energie electrica.

    Plug-In Hybrid are de departe cea mai mare baterie dintre cele trei. Kuga Plug-In Hybrid poate astfel functiona cu energie electrica pe o distanta de pana la 64 km (masurat in regim WLTP global).

  • Nu neaparat. Daca utilizezi o priza standard de uz casnic, Kuga Plug-In Hybrid se va incarca de la zero la 100% in mai putin de 6 ore, deci il poti lasa la incarcat peste noapte. Un punct de incarcare la domiciliu Wallbox poate reincarca bateria complet in numai 3,5 ore. Ambele metode de incarcare sunt la fel de sigure si convenabile.Iti recomandam cu insistenta

  • Kuga Plug-In Hybrid poate fi incarcat mai repede la domiciliu cu Wallbox. Daca alegi un vehicul complet electric pe viitor, Wallbox va fi compatibil si cu acesta. 

    Wallbox poate fi achizitionat separat. Pretul pentru punctul de Incarcare la domiciliu Wallbox, fara instalare este de 2960 RON. Wallbox este compatibil si cu alte vehicule electrice, astfel incat nu vei avea nevoie de unul nou daca achizitionezi un vehicul complet electric pe viitor.

  • Kuga Plug-In Hybrid beneficiaza de un cablu de incarcare la domiciliu pentru priza de uz casnic. Poti achizitiona un cablu suplimentar de la dealerul tau, pentru statiile publice de incarcare. Statiile publice de incarcare sunt administrate de furnizori individuali care gestioneaza accesul si costurile. 

  • Da, unele supermarketuri, precum si alte magazine, au statii de incarcare care pot fi utilizate gratuit in timp ce faci cumparaturi. 

  • Nu. Bateria Kuga Plug-In Hybrid a fost proiectata sa dureze si sa functioneze eficient pe toata durata de viata a vehiculului. Mai mult, Ford ofera o garantie a bateriei de Inalta tensiune care dureaza 8 ani sau 160.000 km.

  • Kuga Plug-In Hybrid poate reduce semnificativ costurile combustibilului, datorita combinatiei intre motorul eficient Duratec de 2,5 litri si motorul electric. Utilizeaza calculatorul nostru de cost pentru a estima cat poti economisi.

  • Pentru un confort optim in masina, iti recomandam sa setezi climatizarea pe „AUTO”. In aceasta setare, vehiculul se auto-modereaza pentru a atinge temperatura dorita, masurand umiditatea pentru a se asigura ca parbrizul ramane, de asemenea, curat. In modul AUTO, noul sistem de climatizare al modelului Kuga porneste sau opreste in mod activ compresorul de aer conditionat, in functie de temperatura ambianta a masinii fata de temperatura aleasa, indicata de aprinderea sau stingerea luminii LED-ului de aer conditionat. Soferul sau pasagerul poate inlocui functia AUTO apasand butonul „A/C”. Sistemul reactioneaza ramanand in starea aleasa indicata de LED-ul de aer conditionat.

  • Modul AUTO este conceput sa ofere in mod automat un confort optim al pasagerilor, pentru o gama larga de clienti. Daca se prefera setari individuale, acestea pot fi ajustate dupa cum este necesar.

  • Daca rulezi in modul AUTO si sistemul de climatizare functioneaza stabil (adica toate temperaturile tinta sunt atinse dupa o anumita perioada de timp), sistemul de control ar putea decide ca nu mai este necesara functionarea compresorului de aer conditionat, pentru a creste eficienta energetica. Comutand in jos in modul AUTO - reducand cerinta de temperatura - influentezi aceasta stare stabila, anuntand sistemul ca acum soliciti o temperatura tinta noua, mai mica. Pentru a satisface noua cerere de aer mai rece, sistemul de climatizare va activa compresorul de aer conditionat, lucru indicat prin aprinderea LED-ului de aer conditionat.

  • Noul Kuga include un senzor de umiditate activ, situat pe parbrizul din spatele oglinzii. Acest senzor detecteaza umiditatea aerului, precum si temperatura parbrizului. In functie de necesitati, compresorul de aer conditionat se va activa automat pentru a evita aburirea si umezeala. Retine ca aceasta functionalitate nu este indicata de lumina LED-ului de aer conditionat.

  • Functionalitatea de climatizare din noul tau Kuga se bazeaza pe o retea complexa de sisteme care afecteaza comportamentul, reactia si performanta masinii. Cu toate acestea, am condensat aceste mecanisme intr-un sistem de indicatori cu lumina LED, pentru interactiuni simple si fara intreruperi cu utilizatorul. Indicatorul luminos de aer conditionat va instiinta atunci cand compresorul de aer conditionat stabileste ca masina are nevoie de racire (pe care soferul/pasagerul o poate apasa manual). Vehiculul tau Kuga are, de asemenea, un senzor de aburire montat pe parbriz. In modul AUTO, aceasta caracteristica previne aburirea ferestrelor, activandu-se numai atunci cand este detectata nevoia de dezumidificare a cabinei. Retine ca aceasta functie nu este indicata de prezenta unei lampi cu LED.

  • In modul AUTO, daca temperatura exterioara este rece (cu cateva grade mai rece decat temperaturile setate pe butonul de control), iar sistemul de climatizare nu detecteaza riscul de nebulizare a parbrizului, compresorul de aer conditionat va ramane oprit (la fel ca si indicatorul luminos de aer conditionat). In acest caz, sistemul mentine confortul cabinei numai prin utilizarea aerului exterior sau recirculat. Aceasta abordare reduce energia necesara pentru functionarea compresorului de aer conditionat, avand ca rezultat un consum mai mic de combustibil. Indicatorul luminos de aer conditionat iti va indica daca compresorul de aer conditionat functioneaza, fie pentru ca modul AUTO considera ca este necesar sa declanseze compresorul, fie pentru ca soferul/pasagerul il selecteaza manual.

  • Butonul „MAX” de dezghetare poate fi utilizat daca parbrizul este aburit si setarea optima este necesara imediat pentru a curata parbrizul. Acest buton este utilizat pe scara larga in zilele reci de iarna pentru a sustine degivrarea parbrizului. Acest buton va activa incalzirea parbrizului frontal/posterior, va seta fluxul de aer catre parbriz, va activa compresorul de aer conditionat, va modifica temperatura si va creste debitul de aer al suflantei. Cand fereastra se dezabureste si nu mai are gheata, puteti apasa din nou butonul „MAX”, iar sistemul va reveni la setarea anterioara.

  • In modul AUTO, sistemul reactioneaza pentru a mentine temperatura corecta in cabina. Cu toate acestea, exista inca optiunea ca clientul sa activeze manual aerul conditionat (in cazul in care modul AUTO a decis ca nu este nevoie sa activeze aerul conditionat pentru a mentine confortul). Intentia modului AUTO este de a reduce nevoia soferului de a modifica setarile de temperatura pentru confort. Prin alegerea unei temperaturi confortabile preferate, sistemul ia toate masurile necesare pentru a realiza acest lucru prin reglarea aerului conditionat, a nivelului suflantei, a directiei fluxului de aer, printre alte activitati. Cu toate acestea, inlocuirea manuala tine cont de circumstantele in care temperatura dorita se modifica. Cu ajutorul pasilor AUTO 1, 2 si 3 oferim o functionalitate suplimentara pentru a satisface preferintele clientilor in ceea ce priveste nivelurile de zgomot ale sistemului. AUTO 2 este comportamentul standard al sistemului, AUTO 1 reduce nivelul suflantei si AUTO 3 creste nivelul suflantei.

  • Cea mai buna optiune este sa lasi sistemul de aer conditionat sa functioneze in modul AUTO. Aceasta setare elimina nevoia de alte modificari manuale.

Top