Home > Service > Masina mea > Rechemari in service > Actiune de rechemare service de siguranta Kuga PHEV

Kuga PHEV- Rechemare de siguranță

În primul rând, compania Ford este o familie și îi considerăm întotdeauna pe clienții noștri ca parte din familia extinsă Ford. De aceea suntem conștienți că, de această dată, v-am dezamăgit, dar ne angajăm să facem lucrurile așa cum trebuie pentru dumneavoastră și vehiculul dumneavoastră, iar acesta este motivul pentru care vă scriu.

Am identificat cauza problemei cu care s-au confruntat un număr mic de vehicule Kuga PHEV. Este vorba despre contaminarea celulelor din sistemul bateriei. Având în vedere consecințele grave care ar putea apărea din acest motiv, am deics să instalăm un nou sistem de baterii pentru vehiculul dumneavoastră. Așadar, vehiculul dvs. va trebui să stea o zi în service, timp în care dealerul dvs. va finaliza toate lucrările necesare, inclusiv actualizările software.

După ce am înregistrat cauza problemei și soluția, înțelegem că ați dori să știți cât de repede va fi remediat vehiculul dumneavoastră. Drept urmare, aș dori să vă prezint, pe etape, procedura și angajamentul nostru față de dumneavoastră.

  • Vom prioritiza vehiculele în ordinea în care acestea au fost achiziționate.
  • Având în vedere timpul necesar achiziționării pieselor și a planificării necesare cu dealerii noștri parteneri, anticipăm că vom putea demara întregul proces la sfârșitul lui decembrie și vom continua până la finalizarea tuturor lucrărilor, ceea ce probabil va dura până în martie.
  • Urmează să vă comunicăm o dată fixă pentru vehiculul dvs. și vom lua legătura spre sfârșitul lunii noiembrie cu perioadele sugerate.
  • Vom reduce la minim eventualele neplăceri create, ocupându-ne de preluarea și livrarea vehiculului dumneavoastră de acasă sau locul de muncă, și, dacă doriți acest lucru, vă vom pune la dispoziție o mașină de curtoazie în timp ce a dumneavoastră este în service.
  • Pentru că recunoaștem inconveniența creată prin faptul că nu ați putut beneficia de economia de combustibil pe care o așteptați de la vehiculul dumneavoastră hibrid, veți primi în scurt timp cardul suplimentar de combustibil, așa cum a fost comunicat anterior.

 

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că lucrăm din greu pentru a remedia problema, astfel încât să vă puteți bucura pe deplin de noul dvs. Kuga PHEV. 

Între timp, vă rugăm să continuați să folosiți mașina doar în modul EV Auto și să nu utilizați încărcătorul plug-in sau să folosiți modurile Sport sau Snow/Sand în timp ce conduceți. Atât timp cât faceți acest lucru, vehiculul dumneavoastră va fi în siguranță. În cazul în care întâmpinați alte probleme cu vehiculul dumneavoastră, vă rugăm să luați legătura direct cu dealerul dvs. Ford.

În cazul în care aveți întrebări sau doriți să discutați mai multe cu noi, în legătură cu această problemă, sau cu orice altă îngrijorare aveți, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul Centrului nostru de relații cu clienții la +40 373788000. Vă rugăm să rețineți că veți primi săptămâna viitoare o notificare de rechemare în service în legătură cu această problemă.

Noi informații despre acest subiect vor fi disponibile aici și de asemenea, vă vom contacta prin intermediul e-mail-ului (daca acesta a fost furnizat de către dvs).  Pentru a vă actualiza informațiile personale și preferințele de marketing vă rugăm să vă conectați sau să vă înregistrați pentru acces la Contul Ford, aici puteți accesa și informații personalizate despre vehiculul dvs (include manualul proprietarului, actualizări de software, videoclipuri cu instrucțiuni, chat live și multe altele). Detaliile de conectare a contului dvs. Ford și a aplicației FordPass sunt aceleași.

În cazul în care există nelămuriri sau întrebări adiționale, vă rugăm să contactați Centrul Ford de Relații cu Clienți la numărul de telefon +40 372373673 sau prin intermediul e-mail-ului: crcro@ford.com.

Intrebari frecvente asociate actiunii de rechemare service pentru Kuga PHEV

  • Ford a identificat o potentiala problema legata de bateria de inalta tensiune a Kuga Phev, in urma analizelor desfasurate ca parte a proceselor de siguranta recurente din cadrul companiei. Chiar daca initial situatia viza modelele Kuga Phev produse pana la 25 iunie 2020, Ford a hotarat sa extinda verificarea asupra tuturor modelelor Kuga Phev, din ratiuni de siguranta. 

    In cazul putin probabil in care acumulatorul de inalta tensiune (HV) al vehiculului sau componentele de control al incarcarii dezvolta o problema tehnica, poate fi necesar ca acumulatorul de inalta tensiune sa ventileze gaze fierbinti pentru a elibera presiunea si caldura. Acest lucru ar putea cauza un incendiu. 

  • Ford a luat la cunostinta de un numar foarte mic de incendii confirmate, ce au afectat masini comercializate in afara Romaniei, acestea fiind investigate cu prioritate maxima. Nu exista informatii ca  persoanele au fost ranite in urma incendiilor repective. 

  • Ford a demarat procedura de informare a clientilor. Acestia vor fi contactati individual, imediat ce solutia e disponibila, pentru a se programa la dealerul / service-ul autorizat Ford preferat. Intre timp, toate autohivehiculele Kuga Phev pot fi utilizate in siguranta, atat timp cat nu se incarca bateria de inalta tensiune si este selectat modul de condus standard EV auto, pana la aparitia actualizarilor. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient!

  • Pana la efectuarea reparatiei, toate modelele Kuga Phev sunt sigure de condus, atat timp cat nu se incarca bateria de inalta tensiune si este selectat modul de condus standard EV auto, pana la aparitia actualizarilor. Proprietarii sunt contactati individual. De asemenea, va vom informa pentru programarea reparatiei, de indata ce solutia va fi disponibila.

  • In modul EV Auto doar o proportie redusa a bateriei este incarcata, permitand conducerea masinii in modul hybrid.  Incarcarea va fi limitata la recuperarea energiei in timpul franarii. Autovehiculele raman sigure de condus in aceasta situatie.

  • Kuga PHEV are 4 drive moduri de condus.

     

    • EV Auto – modul sigur de folosit pana cand repararatia din cadrul actiunii rechemare service este finalizata – utilizeaza energia electrica, daca e disponibila si actioneaza motorul pentru incarcare atunci când este necesar (mod standard)
    • EV Later – Stocheaza puterea bateriei pentru o utilizare ulterioara
    • EV Now – Permite condusul doar in regim electric, daca bateria contine destula energie pentru sustinere.
    • EV Charge – Incarca bateria in timpul condusului pentru utilizare ulterioara. (ex: condus in zone urbane)

     

    Doar EV Auto trebuie folosit pâna la noi instructiuni

  • Va vom contacta de indata ce toate actualizarile necesare reparatiei vor fi disponibile.

    In cazul in care exista nelamuriri sau intrebari aditionale , va rugam sa contactati Centrul Ford de Relatii cu Clienti la numarul de telefon +40 372373673 sau prin intermediul e-mail-ului: crcro@ford.com.

Top