Home > Service > Masina mea > Rechemari in service > Actiune de rechemare service de siguranta Kuga PHEV

Kuga PHEV- Rechemare de siguranță

În primul rând, compania Ford este o familie și îi considerăm întotdeauna pe clienții noștri ca parte din familia extinsă Ford. De aceea suntem conștienți că, de această dată, v-am dezamăgit, dar ne angajăm să facem lucrurile așa cum trebuie pentru dumneavoastră și vehiculul dumneavoastră, iar acesta este motivul pentru care vă scriu.

Am identificat cauza problemei cu care s-au confruntat un număr mic de vehicule Kuga PHEV. Este vorba despre contaminarea celulelor din sistemul bateriei. Având în vedere consecințele grave care ar putea apărea din acest motiv, am deics să instalăm un nou sistem de baterii pentru vehiculul dumneavoastră. Așadar, vehiculul dvs. va trebui să stea o zi în service, timp în care dealerul dvs. va finaliza toate lucrările necesare, inclusiv actualizările software.

După ce am înregistrat cauza problemei și soluția, înțelegem că ați dori să știți cât de repede va fi remediat vehiculul dumneavoastră. Drept urmare, aș dori să vă prezint, pe etape, procedura și angajamentul nostru față de dumneavoastră.

  • Vom prioritiza vehiculele în ordinea în care acestea au fost achiziționate.
  • Având în vedere timpul necesar achiziționării pieselor și a planificării necesare cu dealerii noștri parteneri, anticipăm că vom putea demara întregul proces la sfârșitul lui decembrie și vom continua până la finalizarea tuturor lucrărilor, ceea ce probabil va dura până în martie.
  • Urmează să vă comunicăm o dată fixă pentru vehiculul dvs. și vom lua legătura spre sfârșitul lunii noiembrie cu perioadele sugerate.
  • Vom reduce la minim eventualele neplăceri create, ocupându-ne de preluarea și livrarea vehiculului dumneavoastră de acasă sau locul de muncă, și, dacă doriți acest lucru, vă vom pune la dispoziție o mașină de curtoazie în timp ce a dumneavoastră este în service.
  • Ca gest de bunăvoință pentru recunoașterea neplăcerilor cauzate  și pentru pierderea beneficiului economiei de combustibil pe care îl așteptați de la vehiculul dvs, veți primi în scurt timp cardul suplimentar de combustibil, așa cum a fost comunicat anterior. În cazul în care dețineți sau conduceți un Ford Kuga PHEV, ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care le-ați experimentat și vă asigurăm că lucrăm din greu pentru a remedia problema, astfel încât să vă puteți bucura de noul dvs. Kuga PHEV pe deplin și în modul dorit.

 

Între timp, vă rugăm să continuați să folosiți mașina doar în modul EV Auto și să nu utilizați încărcătorul plug-in sau să folosiți modurile Sport sau Snow/Sand în timp ce conduceți. Atât timp cât faceți acest lucru, vehiculul dumneavoastră va fi în siguranță. În cazul în care întâmpinați alte probleme cu vehiculul dumneavoastră, vă rugăm să luați legătura direct cu dealerul dvs. Ford.

În cazul în care aveți întrebări sau doriți să discutați mai multe cu noi, în legătură cu această problemă, sau cu orice altă îngrijorare aveți, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul Centrului nostru de relații cu clienții la +40 373788000. Vă rugăm să rețineți că veți primi săptămâna viitoare o notificare de rechemare în service în legătură cu această problemă.

Verificați stadiul celei mai recente reparații a vehiculului Kuga PHEV

Introduceți numărul VIN (seria de șasiu) al vehiculului dvs. Kuga pentru a obține cele mai recente informații cu privire la data estimată a reparației. V-am transmis numărul VIN prin intermediul unei scrisori și e-mail. Acesta începe cu „WF0”.

Această informație este distribuită numai pentru vehiculele deja  livrate fizic clienților.

Nu a fost găsit. Introduceți un număr VIN valabil pentru Kuga PHEV, format din șaptesprezece cifre, care începe cu „WF0” (al treilea caracter este zero)
Ne pare rău, ceva nu a mers cum trebuie. Vă rugăm să încercați din nou.

Cea mai recentă estimare a datei la care reprezentanța desemnată vă poate primi vehiculul în service:

Începând cu {{vm.date || "indisponibil momentan"}}Tooltip

Avem personal dedicat în așteptare pentru a vă ajuta:


Persoana de contact de la reprezentanța care vi s-a alocat este {{vm.dealerSpocName || "indisponibil momentan"}}
la {{vm.dealerName || "indisponibil momentan"}}

{{vm.dealerAddress || "indisponibil momentan"}}
{{vm.dealerPostcode || "indisponibil momentan"}}
Adresă de e-mail: {{vm.dealerSpocEmail || "indisponibil momentan"}}
Telefon: {{vm.dealerSpocPhone || "indisponibil momentan"}}

Dacă doriți să schimbați reprezentanța desemnată, vă rugăm să luați legătura direct cu Ford.

Persoana de contact din cadrul Ford care vi s-a alocat este {{vm.crcSpocName || "indisponibil momentan"}}.

Adresă de e-mail: {{vm.crcSpocEmail || "indisponibil momentan"}}
Telefon: {{vm.crcSpocPhone || "indisponibil momentan"}}

Oops! Ceva nu a mers cum trebuie. Reîncărcați pagina sau încercați din nou mai târziu. Dacă trebuie să ne contactați de urgență, sunați la numărul +40 373788000

 

Update Rechemare de Siguranță

 

Transmitem această actualizare tuturor clienților noștri care nu au primit încă mașina, pentru a-i anunța care este procedura privind livrarea Kuga PHEV.

Aceștia se impart în 3 categorii:

1. Clienții ale căror mașini au fost produse și sunt fie la dealerul lor, fie în tranzit

2. Clienții ale căror mașini au fost produse, dar nu au părăsit încă uzina de producție din Valencia

3. Clienții ale căror mașini nu au fost încă produse, dar au fost comandate sau programate să fie produse

Planificăm să trimitem un e-mail tuturor celor trei grupe, deși în multe cazuri, nu avem adrese de e-mail pentru toți acești clienți. Am informat toți dealerii noștri cu privire la această procedură, astfel încât, în majoritatea cazurilor, cele mai bune informații le veți afla de la dealerul dvs. Înainte de aceasta, dorim să vă oferim procedura pentru fiecare grup.

Pentru clienții din grupa 1, vom înlocui bateria și vom face toate celelalte lucrări necesare ale vehiculului înainte de livrarea către dumneavoastră. Această lucrare va fi efectuată la reprezentanța de la care ați comandat mașina (cu excepția cazului în care solicitați altă reprezentanță) și va începe de îndată ce vom finaliza reparațiile mașinilor deja livrate la clienți - probabil din luna martie.

Pentru clienții din grupa 2, vă vom supune vehiculul unor serii de teste la uzină, pentru a verifica starea acumulatorului principal. În discuțiile și testele detaliate cu furnizorul nostru, am identificat deja că pachetele de baterii construite ulterior pot fi testate pentru a le asigura performanța. Fiecare vehicul va fi testat complet și toate celelalte lucrări vor fi finalizate înainte de a părăsi uzina. Echipamentul pentru a efectua aceste teste este specializat și nu este disponibil în reprezentanțe, motiv pentru care putem face aceste verificări doar la sediul nostru din Valencia. Odată ce toate aceste teste vor fi fectuate, vehiculele vor putea fi livrate până la sfârșitul acestei luni. Dealerul dvs. va putea identifica aceste vehicule și va lua legătura cu dvs. pentru a vă informa cu privire la timpul de livrare.

Pentru clienții din grupa 3, vom începe producția acestor mașini începând cu luna decembrie, folosind pachete de baterii complet testate, care au fost deja produse și expediate la Valencia, ulterior trecând prin procesul extins de testare care se poate face doar în fabrica de producție din Valencia. Vom produce aceste mașini în ordinea primirii comenzilor. Din nou, dealerul dvs. va putea vedea ce vehicule sunt programate să fie produse, astfel încât comunicarea ar trebui să fie cu dealerul dvs. pentru a verifica starea cea mai recentă.

Înțelegem că  în toate cazurile prezentate, vă confruntați cu o întârziere a vehiculul dvs., așadar pentru a vă mulțumi pentru răbdare și loialitate vă oferim ajutorul nostru. Vom proteja prețul mașinii dvs., astfel încât să plătiți prețul convenit inițial cu dealerul dvs. și să nu fiți afectat de creșterile de preț ulterioare. În al doilea rând, vă vom oferi un Pachet de Revizii de 3 ani, ce conține o revizie și două inspecții anuale. De asemenea, dorim să vă oferim o stație de încărcare Wallbox (aceasta nu include instalarea) când predați mașina.

Suntem conștienți că pot exista nelămuriri sau întrebări adiționale și vom face tot posibilul să vă răspundem.  Puteți  contacta fie  Centrul Ford de Relații  Clienți la numărul de telefon +40 372373673, fie dealerul dvs Ford.

Sperăm că aceste informații vă sunt utile și vă asigurăm că lucrăm cu prioritate la remedierea acestei situații. Vă apreciem răbdarea.

Noi informații despre acest subiect vor fi disponibile aici și de asemenea, vă vom contacta prin intermediul e-mail-ului (daca acesta a fost furnizat de către dvs).  Pentru a vă actualiza informațiile personale și preferințele de marketing vă rugăm să vă conectați sau să vă înregistrați pentru acces la Contul Ford, aici puteți accesa și informații personalizate despre vehiculul dvs (include manualul proprietarului, actualizări de software, videoclipuri cu instrucțiuni, chat live și multe altele). Detaliile de conectare a contului dvs. Ford și a aplicației FordPass sunt aceleași.

În cazul în care există nelămuriri sau întrebări adiționale, vă rugăm să contactați Centrul Ford de Relații cu Clienți la numărul de telefon +40 372373673 sau prin intermediul e-mail-ului: crcro@ford.com.

Intrebari frecvente asociate actiunii de rechemare service pentru Kuga PHEV

  • Ford a identificat o potentiala problema legata de bateria de inalta tensiune a Kuga Phev, in urma analizelor desfasurate ca parte a proceselor de siguranta recurente din cadrul companiei. Chiar daca initial situatia viza modelele Kuga Phev produse pana la 25 iunie 2020, Ford a hotarat sa extinda verificarea asupra tuturor modelelor Kuga Phev, din ratiuni de siguranta. 

    In cazul putin probabil in care acumulatorul de inalta tensiune (HV) al vehiculului sau componentele de control al incarcarii dezvolta o problema tehnica, poate fi necesar ca acumulatorul de inalta tensiune sa ventileze gaze fierbinti pentru a elibera presiunea si caldura. Acest lucru ar putea cauza un incendiu. 

  • Ford a luat la cunostinta de un numar foarte mic de incendii confirmate, ce au afectat masini comercializate in afara Romaniei, acestea fiind investigate cu prioritate maxima. Nu exista informatii ca  persoanele au fost ranite in urma incendiilor repective. 

  • Ford a demarat procedura de informare a clientilor. Acestia vor fi contactati individual, imediat ce solutia e disponibila, pentru a se programa la dealerul / service-ul autorizat Ford preferat. Intre timp, toate autohivehiculele Kuga Phev pot fi utilizate in siguranta, atat timp cat nu se incarca bateria de inalta tensiune si este selectat modul de condus standard EV auto, pana la aparitia actualizarilor. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient!

  • Pana la efectuarea reparatiei, toate modelele Kuga Phev sunt sigure de condus, atat timp cat nu se incarca bateria de inalta tensiune si este selectat modul de condus standard EV auto, pana la aparitia actualizarilor. Proprietarii sunt contactati individual. De asemenea, va vom informa pentru programarea reparatiei, de indata ce solutia va fi disponibila.

  • In modul EV Auto doar o proportie redusa a bateriei este incarcata, permitand conducerea masinii in modul hybrid.  Incarcarea va fi limitata la recuperarea energiei in timpul franarii. Autovehiculele raman sigure de condus in aceasta situatie.

  • Kuga PHEV are 4 drive moduri de condus.

     

    • EV Auto – modul sigur de folosit pana cand repararatia din cadrul actiunii rechemare service este finalizata – utilizeaza energia electrica, daca e disponibila si actioneaza motorul pentru incarcare atunci când este necesar (mod standard)
    • EV Later – Stocheaza puterea bateriei pentru o utilizare ulterioara
    • EV Now – Permite condusul doar in regim electric, daca bateria contine destula energie pentru sustinere.
    • EV Charge – Incarca bateria in timpul condusului pentru utilizare ulterioara. (ex: condus in zone urbane)

     

    Doar EV Auto trebuie folosit pâna la noi instructiuni

  • Va vom contacta de indata ce toate actualizarile necesare reparatiei vor fi disponibile.

    In cazul in care exista nelamuriri sau intrebari aditionale , va rugam sa contactati Centrul Ford de Relatii cu Clienti la numarul de telefon +40 372373673 sau prin intermediul e-mail-ului: crcro@ford.com.

Top