Update Rechemare de Siguranță
Transmitem această actualizare tuturor clienților noștri care nu au primit încă mașina, pentru a-i anunța care este procedura privind livrarea Kuga PHEV.
Aceștia se impart în 3 categorii:
1. Clienții ale căror mașini au fost produse și sunt fie la dealerul lor, fie în tranzit
2. Clienții ale căror mașini au fost produse, dar nu au părăsit încă uzina de producție din Valencia
3. Clienții ale căror mașini nu au fost încă produse, dar au fost comandate sau programate să fie produse
Planificăm să trimitem un e-mail tuturor celor trei grupe, deși în multe cazuri, nu avem adrese de e-mail pentru toți acești clienți. Am informat toți dealerii noștri cu privire la această procedură, astfel încât, în majoritatea cazurilor, cele mai bune informații le veți afla de la dealerul dvs. Înainte de aceasta, dorim să vă oferim procedura pentru fiecare grup.
Pentru clienții din grupa 1, vom înlocui bateria și vom face toate celelalte lucrări necesare ale vehiculului înainte de livrarea către dumneavoastră. Această lucrare va fi efectuată la reprezentanța de la care ați comandat mașina (cu excepția cazului în care solicitați altă reprezentanță) și va începe de îndată ce vom finaliza reparațiile mașinilor deja livrate la clienți - probabil din luna martie.
Pentru clienții din grupa 2, vă vom supune vehiculul unor serii de teste la uzină, pentru a verifica starea acumulatorului principal. În discuțiile și testele detaliate cu furnizorul nostru, am identificat deja că pachetele de baterii construite ulterior pot fi testate pentru a le asigura performanța. Fiecare vehicul va fi testat complet și toate celelalte lucrări vor fi finalizate înainte de a părăsi uzina. Echipamentul pentru a efectua aceste teste este specializat și nu este disponibil în reprezentanțe, motiv pentru care putem face aceste verificări doar la sediul nostru din Valencia. Odată ce toate aceste teste vor fi fectuate, vehiculele vor putea fi livrate până la sfârșitul acestei luni. Dealerul dvs. va putea identifica aceste vehicule și va lua legătura cu dvs. pentru a vă informa cu privire la timpul de livrare.
Pentru clienții din grupa 3, vom începe producția acestor mașini începând cu luna decembrie, folosind pachete de baterii complet testate, care au fost deja produse și expediate la Valencia, ulterior trecând prin procesul extins de testare care se poate face doar în fabrica de producție din Valencia. Vom produce aceste mașini în ordinea primirii comenzilor. Din nou, dealerul dvs. va putea vedea ce vehicule sunt programate să fie produse, astfel încât comunicarea ar trebui să fie cu dealerul dvs. pentru a verifica starea cea mai recentă.
Înțelegem că în toate cazurile prezentate, vă confruntați cu o întârziere a vehiculul dvs., așadar pentru a vă mulțumi pentru răbdare și loialitate vă oferim ajutorul nostru. Vom proteja prețul mașinii dvs., astfel încât să plătiți prețul convenit inițial cu dealerul dvs. și să nu fiți afectat de creșterile de preț ulterioare. În al doilea rând, vă vom oferi un Pachet de Revizii de 3 ani, ce conține o revizie și două inspecții anuale. De asemenea, dorim să vă oferim o stație de încărcare Wallbox (aceasta nu include instalarea) când predați mașina.
Suntem conștienți că pot exista nelămuriri sau întrebări adiționale și vom face tot posibilul să vă răspundem. Puteți contacta fie Centrul Ford de Relații Clienți la numărul de telefon +40 372373673, fie dealerul dvs Ford.
Sperăm că aceste informații vă sunt utile și vă asigurăm că lucrăm cu prioritate la remedierea acestei situații. Vă apreciem răbdarea.