PromotiiVehicule comercialeVehicule rulate

Upgrade/Downgrade pentru FordPass Connect

Dacă vehiculul este echipat cu un modem Ford Connect, client are oportunitatea de a efectua un downgrade sau un upgrade pentru FordPass Connect (de a dezactiva sau reactiva toate serviciile care adaugă valoare), cu excepţia eCall*.

Printre serviciile care adaugă valoare se numără informaţiile despre trafic în timp real, hotspotul Wi-Fi, serviciul de comandă şi control, localizatorul vehiculului, alertele privind starea şi sănătatea. Un downgrade/o dezactivare înseamnă că vehiculul este „offline” şi nu transmite şi nici nu recepţionează date după realizarea downgrade-ului. În cazul unui upgrade, vehiculul este din nou „online”, pentru a transmite şi recepţiona date. Funcţionalitatea eCall rămâne disponibilă întotdeauna în caz de accident.

Pentru mai multe detalii, consultaţi articolul: Funcţionalitatea eCall.

Pentru a solicita un downgrade/o dezactivare sau un upgrade/o reactivare, clientul trebuie să urmeze aceşti paşi:
Pasul 1: Verificaţi dacă vehiculul dvs. are un modem FordPass Connect:

  1. Mergeţi la vehicul.
  2. Apăsaţi pe „Setări”. 
  3. Găsiţi butonul FordPass Connect (dacă nu apare, vehiculul nu are un modem încorporat).

Dacă modemul FordPass Connect este încorporat şi clientul a luat decizia de a efectua un downgrade sau un upgrade pentru FordPass Connect (de a dezactiva sau reactiva toate serviciile care adaugă valoare), acesta poate utiliza aplicaţia FordPass pentru a contacta ghizii noştri FordPass şi a solicita prin e-mail „Un downgrade sau un upgrade pentru FordPass Connect”. Sau, poate trimite o solicitare prin e-mail către Centrul de Relaţii cu Clienţii Ford din ţara clientului.

Pasul 2: Trimiteţi un e-mail care să includă următoarele informaţii despre proprietarul vehiculului:

  1. Nume (înregistrat în sistemul Ford)
  2. Adresă de e-mail (înregistrată în sistemul Ford)
  3. Număr identificare vehicul (VIN)
  4. ESN (seria numerică a modemului)

Cum să găsiţi numărul ESN (seria numerică a modemului):

  1. Apăsaţi pe „Setări”.
  2. Căutaţi şi apăsaţi pe „General”.
  3. Căutaţi şi apăsaţi pe „Despre”.
  4. Căutaţi şi notaţi numărul ESN.

În cazul în care persoana care a contactat Ford nu este proprietarul vehiculului, aceasta trebuie să prezinte o copie a certificatului de înregistrare a vehiculului, pentru a se legitima. 

*dacă face parte din echipare

Ford.ro utilizează module cookie și tehnologii similare pe acest site web pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. de utilizator.

Puteți ajusta setarea în orice moment prin intermediul paginii de preferințe privind cookie-urile, dar acest lucru poate împiedica utilizarea anumitor funcții de pe site.

Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate și cookie-uri a site-ului web pentru informații suplimentare despre modul în care folosim cookie-urile.