NOUL FORD MUSTANG® GTD

PUTERE SUPERVEHICUL CU MUSTANG® SOUL

Ford Mustang® GT Daytona (GTD), legal de condus pe stradă, pregătită ca pentru curse, super vehicul. Motor V8 supraalimentat de 5,2 l, cu putere peste 800 CPTooltip. Caroserie din fibră de carbon, suspensie semi-activă și sistem de reducere a rezistenței la înaintare. Stil Mustang fără regrete. Putere supercar cu suflet de Mustang.

Ford Mustang GTD side view

CRESCUT CU SCOP

CIZELAT PENTRU A EXPLOATA AERUL

Ford Mustang GT Daytona carbon fibre body detail

CAROSERIA DIN FIBRĂ DE CARBON

Utilizarea extensivă a panourilor de caroserie din carbon reduce greutatea, coboară centrul de greutate și îmbunătățește capacitatea de reacție și performanța.

Ford Mustang GT Daytona magnesium wheel

JANTE DIN MAGNEZIU

O combinație ideală de greutate și durabilitate. Roțile Mustang GTD sunt combinate cu anvelope de 325 mm pe față și de 345 mm pe spate. Capabilitate de urmărire și aspect remarcabil.

Ford Mustang GTD with lowered suspension and headlights on

TEHNOLOGIA SUSPENSIEI DE CURSE

Tehnologie de suspensie demnă de a fi afișată electronic ca la curse, suspensie semi-activă și sistem de control hidraulic, vizibile prin lunetă și reglabile. Condu pe pistă Mustang GT Daytona, apoi coboară-l la înălțimea de competiție.

PERFORMANȚĂ NESTĂVILITĂ

Ford Mustang GTD este o super mașină, cu motor V8 cu capacitate de 5,2 l, transmisie cu dublu ambreiaj în 8 trepte, care atinge până la 800 CP. Conceput pentru șosea și pistă, are suspensie inspirată de curse, o aripă spate aerodinamică pentru control și o distribuție a greutății de aproape 50/50 pentru manevrabilitate și performanță excepționale.

Ford Mustang GTD engine

MOTOR ŞI TRANSMISIE

Motorul V8 de 5,2 litri proiectat de Ford Performance, cu transmisie în 8 trepte și dublu ambreiaj, este reglat pentru o putere enormă și atinge până la 800 CPTooltip.

Ford Mustang GT Daytona suspension

SUSPENSIE INSPIRATA DE MASINILE DE CURSE

Suspensia frontală unică asigură o rigiditate laterală îmbunătățită, în special în virajele în care se exercită o forță ridicată asupra centrului de greutate al mașinii. În combinație cu o înălțime de rulare dublă de primă clasă, suspensia Mustang GTD este optimizată pentru a netezi condițiile dinamice atât pe străzi, cât și pe piste.

Ford Mustang GTD dynamic rear wing

ARIPĂ SPATE AERODINAMICĂ

Mustang GTD dispune de detalii tehnologice performante, inclusiv aripa aerodinamică din spate. Acesta conferă forță de apăsare necesară pentru un control deosebit în timpul condusului în viraje și se deschide pentru a reduce apăsarea în cazul condusului în linie dreaptă.

Ford Mustang GTD engine, driveshaft and rear transaxle

APEX- MANIPULARE SCULPTURĂ

Puterea Mustang GT Daytona este transmisă printr-un arbore de transmisie ușor, din fibră de carbon, conectat la un ax posterior cu 8 trepte, pentru o distribuție a greutății de aproape 50/50, determinând o manevrabilitate și o performanță ridicate.

Ford Mustang GT Daytona detail of GTD logo

NU RĂMÂNE ÎN URMĂ

Bifează „Ține-mă la curent” pentru a fi la curent cu cele mai recente știri despre Mustang GTD. Informațiile privind procesul de aplicare sunt așteptate la începutul anului 2024.

Vreau sa fiu informat(a)

Foloseste linkurile de mai jos pentru a afla mai multe informatii