Intretinerea vehiculului in timpul COVID-19
Intretinerea vehiculului tau ramane foarte importanta in aceasta perioada dificila. Prin urmare, este important sa respecti intervalele de service conform indicatiilor. Cu toate acestea, Ford recunoaste circumstantele actuale fara precedent si ofera acelor clienti care au nevoie de service urmatoarele indicatii si suport de la Centrul de Relatii cu Clientii Ford si Reparatorii Autorizati Ford:
Daca ratez un interval de service pierd garantia?
Daca ratezi intervalul tau de service si nu semnalezi acest lucru catre Reparatorul Autorizat Ford sau catre Centrul de Relatii cu Clientii Ford, garantia ta s-ar putea sa devina invalida. Cu toate acestea, daca limita de kilometri a intervalului de service nu a fost depasita dar exista o intarziere in efectuarea service-ului din cauza COVID-19, intarzierea nu va provoca pierderea garantiei. Te rugam sa contactezi Dealerul tau Ford pentru a programa un service cat mai curand.
Vehiculul are o problema, dar garantia va expira inainte ca aceasta sa poata fi investigata de catre un dealer
Te rugam sa raportezi problema la Reparatorul tau Autorizat Ford in timp ce vehiculul este inca in garantie. Investigatia si reparatia pot fi completate intr-un timp rezonabil dupa perioada de izolare sub incidenta garantiei tale existente. Daca Reparatorul tau Autorizat Ford este inchis, te rugam sa raportezi problema la Centrul de Relatii cu Clientii Ford in cadrul perioadei de garantie, declarand problema si detaliile legate de vehicul.